V CS:GO je mnoho ikonických map, z nichž každá má své jedinečné prvky. Tvůrce map ve workshopu navrhuje, jak by to vypadalo, kdyby se spojily dohromady.
Workshop tvůrce vystupující pod přezdívkou KiloSwiss se rozhodl předělat známé aktivní mapy a spojit je do jedné. Cílem úpravy bylo vzít nudnější textury a nahradit je atraktivnějšími z jiné mapy.
Jeho velmi úspěšnými díly z kolekce Uncanny Valley, která obsahuje již šest předělaných map, se staly mapy pojmenované na workshopu jako Nache a Mirust. Jak již z názvu vyplývá, tak první jmenovaná mapa Nache vznikla spojením map Cache a Nuke. Druhé dílo Mirust vzniklo spojením velmi populární mapy Mirage a texturou z mapy Dust1.
Dalšími čtyřmi upravenými mapy kolekce jsou: Dustec (Dust2 a Aztec), Dust (Dust1 a Dust2), Noffice (Office a Nuke styl) a Nuketec (Nuke a Aztec).
Přestože je vysoce nepravděpodobné, že by se některá z těchto upravených map objevila v budoucnu oficiálně ve hře, zůstává pro fanoušky otevřená možnost stáhnout si mapy zcela zdarma na workshopu a užít si tak příjemný požitek z nových bojišť.
Na závěr je potřeba vyzdvihnout kvality tvůrce KiloSwisse, který svým nápadem a provedením dokázal splnit tajné přání nejednoho fanouška.
Zdroj náhledového obrázku: