Black Arachnia, též zvaná Broodmother, se celá staletí skrývala v hlubinách magmových tunelů pod doutnajícím kráterem hory Pyrotheos, kde po celá staletí vychovávala miliony potomků. Jednoho dne však Ptholopthales, vezír chamtivosti, vztyčil na svazích vulkánu zikkurat z magnetovce a pavouky zaplavené chodby využil jako past, která měla zastavit potenciální zloděje. Po dlouhých tisíciletích byl tedy kdysi klidný domov Broodmother zaplaven vykradači hrobek, rytíři, ale i urozenými jinochy. Každý z nich byl sice výživným soustem, narušovali však správný vývoj potomků, a tak se Broodmother rozhodla navštívit Ptholopthalese osobně. Jelikož se nedokázali dohodnout na kompromisu, zamotala Broodmother chamtivého vezíra do pavučiny a později jím nakrmila své potomky. Bohužel tak celé situaci vůbec nepomohla, neboť zvěsti o smrti pána zikkuratu kolovaly po světě opravdu rychle a příval statečných dobrodruhů se ještě zvětšil. Když jeden z nich zašlápl Broodmotheřino novorozeně, došla jí trpělivost a sama se vydala na povrch, aby zbavila svět všech potenciálních vetřelců. I kdyby měli zahynout všichni, hlavně ať je znovu zajištěno bezpečí pro její potomstvo.
Broodmother je situačním a poměrně náročným hrdinou, který není vhodný pro nováčky kvůli nutnosti udržování tempa po celou dobu zápasu, ale také ovládání více jednotek najednou. Její hratelnostní styl je navíc poměrně specifický a zatímco většina hrdinů putuje po konci linkové fáze po celé mapě, Broodmother se raději drží v jedné části mapy, kde si utvoří své pavučinové doupě. I přes nedostatek iniciačních schopností a malého množství životů v raných fázích hry by tedy její místo mělo být vždy na offlane, kde může většinu slabých carry hrdinů vyhnat pryč z linky a využít prostory přilehlé nepřátelské džungle k získávání zlaťáků a vytváření tlaku na mapě.
Insatiable Hunger je situační schopností, kterou lze vylepšovat jako první a nebo ji po jednom bodíku zcela ignorovat. Během linkové fáze na offlane, totiž mnohdy k udržení na lince postačí pasivní regenerace zdraví z pavučin, která bez větších problémů dokáže nahradit Vanguard. V takovém případě je lepší investovat bodíky spíše do schopnosti Silken Bola, která mnohem více dopomůže k zabití soupeře. Pokud však regenerace zdraví z pavučin nestačí a váš soupeř je pro vás příliš silný, můžete vaše bodíky v rámci lepšího udržení se na lince investovat právě do Insatiable Hunger. K této situaci většinou dochází, pokud se rozhodnete Broodmother zvolit na midovou linku, kde vám navíc vylepšený Insatiable Hunger pomůže k lepší výdržnosti pod soupeřící věží, pod kterou se vzhledem k krátkému rozsahu této linky budete muset dost pravděpodobně vydat.
Spin Web je pro Broodmother vůbec nejdůležitější schopností a ať už při vylepšování dáte přednost Insatiable Hunger, či Silken Bola, bodíky byste do Spin Web měli investovat kdykoli jen budete moct. Během linkové fáze vám Spin Web pomůže díky své regeneraci zdraví ale i možnosti procházet skrze terén. Díky tomu se totiž můžete před otravnými soupeři na dálku schovat a vylézat ven pouze v případě, usilujete-li o doražení creepa, či zabití nepřátelského hrdiny. Po skončení linkové fáze navíc můžete díky průchodu skrze terén efektivně farmit nepřátelskou džungli, a to jak z hlediska ušetření času, tak z hlediska bezpečnosti. Jen málokterý hrdina vás totiž dokáže pronásledovat skrze členitý terén a jediným nebezpečím je tak pro vás řetězová návaznost omráčení. Je tedy vhodné střežit si v oblasti pavučin dohled pomocí ward a osamocené supporty, jenž se do vašeho doupěte vydají s pokusem o obnovení vize, ihned zabijte.
Silken Bola bývá pro Broodmother zpravidla druhou nejdůležitější schopností. Díky ní si může během raných fázích zápasu zajistit poměrně snadný přísun zabití a zároveň znemožnit protiútok nepřátelským hrdinům, spoléhajících se na poškození z obyčejných útoků, jako jsou například Phantom Assassin nebo Templar Assassin. Schopnost jako taková však nepomůže během samotného farmení a pokud jste si všimli, že váš soupeř linkovou fázi vzdal, můžete s vylepšováním přesedlat na Insatiable Hunger.
Ultimátní schopnost Spawn Spiderlings znamená pro Broodmother velký nárůst v síle. Nejen že díky ní získá poměrně velkou porci poškození do nepřátel, především však získá možnost vyvolat si své potomky, kteří pomohou s ničením věží, ale i farmením. Díky nízkému cooldownu schopnosti můžete Spawn Spiderlings používat vždy, když se vám obnoví cooldown na Soul Ring. Broodmother totiž nedisponuje příliš velkým množstvím many a před zakoupením dodatečných předmětů je tedy dobré držet si její hladinu pomocí Soul Ringu vysoko. Pavoučky jako takové si můžete po většinu času držet u sebe, mnohem efektivnější je však rozesílat je po jednotlivých kempech a zrychlit si tak rychlost vaší farmy. Pokud jste všechny kempy již vyfarmili, či jste zakoupili alespoň jeden větší předmět, můžete pavoučky používat i jako pushovací nástroj, se kterým budete útočit na nepřátelské věže a nutit je přijít na stranu mapy, kterou jste si pokryli pavučinami. Díky nutnosti zabít svůj cíl proto, aby se pavoučci vylíhli, není příliš vhodné teleportovat se s Broodmother do vzdálených potyček. Vytvořit si pavoučí armádu totiž zabere nějaký ten čas, navíc poblíž právě probíhající potyčky nemusí být žádný cíl, který by vám umožnil vylíhnutí vašich pavoučích vajíček a do souboje byste se tak zapojili značně oslabení a zranitelní.
Aghanim’s Shard je pro Broodmother vítaným doplňkem, nikdy byste ho však neměli prioritizovat na úkor důležitějších předmětů s aktivními schopnostmi, jako jsou Orchid Malevolence, Diffusal Blade či Black King Bar. Pro Broodmother totiž nepředstavuje dostatečně velký bod zlomu, který by vám pomohl udržet si tempo zápasu a místo toho spíše umožňuje udržet si stabilní poškození i do pozdních fázích her.
Aghanim’s Scepter možná na papíře nezní vůbec špatně, za svou poměrně vysokou cenovku se však téměř nikdy nevyplatí. Pokud však Aghanim’s Scepter vypadne z Roshana a chcete svým nepřátelům znemožnit snadný přístup do jejich džungle, může být Spinner’s Snare vítaným pomocníkem.
V případě, že si Broodmother chcete zvolit, ujistěte se, že k sobě na offlane budete mít silného supporta, s jehož pomocí budete moci na soupeře tlačit a linku mu znepříjemňovat. Pokud si váš spoluhráč zvolí například Miranu, se kterou po druhé úrovni vaši linku opustí, zvažte, zdali je Broodmother dobrou volbou a dokážete vaše soupeře porazit zcela sami. Pokud totiž vašeho soupeře nezvládnete na lince porazit, budete se muset připravit na to, že váš hrdina bude s největší pravděpodobností po celý zbytek zápasu k ničemu a naděje na výhru již nebude ve vašich rukou.
Během linkové fáze bude vaším hlavním úkolem co nejdříve získat vaši ultimátní schopnost. Bez ní si s mnoha kombinacemi nepřátelských hrdinů neporadíte a soustředit byste se tedy především měli na minimalizaci vašich smrtí a získávání co nejvíce zlaťáků z creepů. Se ziskem Spawn Spiderlings a dofarmením Soul Ringu můžete začít hrát o poznání agresivněji. S pomocí pavoučků byste měli mít možnost většinu z vašich soupeřů vyhnat zpod věže, na kterou můžete následně začít tlačit. Pozor si samozřejmě musíte dávat na rotace nepřátelského týmu, díky schopnosti procházení skrze stromy byste však měli být schopni zpozorovat veškeré nepřátelské teleporty a včas se stáhnout. Každá vynucená rotace nepřátelského týmu, která nevede k vaší smrti, je pro vás velké pozitivum. Pokud chcete svou linkovou fázi považovat za úspěšnou, měli byste zvládnout zničit nepřátelskou věž a pomalu se začít zabydlovat v přilehlé džungli.
Střední fáze zápasu se pro Broodmother oproti jiným offlane hrdinům velmi liší. Namísto toho, abyste se začali po dofarmení prvního předmětu zapojovat do potyček a přenechat veškerou farmu vašemu carry, budete s Broodmother ve farmě pokračovat. Tím, že vaše zdroje budete čerpat z nepřátelské džungle, totiž vaše carry o farmu nikterak nepřipravíte a zároveň natáhnete veškerou pozornost právě na sebe, čímž vytvoříte spoustu místa. Vaším hlavním cílem by měl být zisk předmětu, jenž vám umožní získat pro sebe izolovaná zabití. Můžete tedy zvolit Diffusal Blade, pokud však vaši nepřátelé disponují kouzly, které vám zabrání v jejich zabití, vydejte se raději cestou Orchid Malevolence. Pokud chcete být silní obzvláště rychle, lze kompletně přeskočit nákup bot a spoléhat se pouze na rychlost pohybu poskytnutou pavučinami. Jakmile jeden z těchto dvou předmětů budete vlastnit, neměl by se začátkem střední fáze zápasu existovat žádný farmící hrdina, se kterým byste si nedokázali poradit. Tímto způsobem vynutíte přítomnost více nepřátelských hrdinů na vaší straně mapy. Pokud vás nepřátelský tým jako hrozbu příliš nevnímá, zkuste na sebe upozornit tlačením na druhou věž, ať už osobně, či za pomoci vašich pavoučků. Po celou dobu přítomnosti v nepřátelské džungli si udržujte vizi pomocí ward, které byste se neměli bát zakoupit, i přestože nehrajete roli supporta. Vaším dalším předmětem by poté měl být Black King Bar, který vám umožní vyhánět i přesily nepřátelských hrdinů pryč z jejich džungle.
Jelikož je Broodmother hrdina založený na vysokém tempu, což znamená, že by měla být vždy minimálně o jeden předmět napřed před svým soupeřem, do pozdních fázích by se celý zápas ideálně neměl dostat. V nich totiž Broodmother příliš neexceluje a přestože její poškození a možnost průchodu přes terén nelze v žádném případě zcela opomenout, valná většina carr hrdinů určená do pozdních fázích hry, si s Broodmother hravě poradí, obzvláště pokud disponují stejným počtem předmětů jako ona. V tento moment už byste se neměli držet pouze jedné strany mapy a soustředit se stejně jako každý jiný hrdina na pomoc v potyčkách, popř. pushování vln nepřátelských creepů za pomocí pavoučků. Volba vašich předmětů je v tomto případě situační, můžete se dále zaměřovat na pojištění izolovaných zabití a zvolit si pro sebe Scythe of Vyse, či Nullifier, nebo se naopak zaměřit na větší pomoc týmu za pomocí více defensivních předmětů. Zpravidla je však lepší dále stavět carry předměty a za běhu svou hratelnost neměnit.
Zdroj obrázků: dota2.com