Karroch se narodil do venkovské rodiny, své rodiče však neměl čas příliš poznat. Zatímco jeho matka zemřela při porodu, jeho otec, pracující jako kovář posledního krále Slomu, byl ušlapán k smrti, když bylo chlapcovi pouhých pět let. Karroch byl poté přijat do královského dvora, kde se rozhodl sloužit ve zvěřinci. Vyrůstal tedy ve společnosti mnohých zvířat, jako byli lvi, opice či dokonce další, mnohem méně známá stvořením. Když dovršil svých sedmi narozenin, přivedl jeden z průzkumníků bestii, o které ještě nikdo předtím neslyšel. Tato podivná kreatura byla schopná komunikovat, aniž by se její ústa pohnula. „Prosím o svobodu“, znělo v uších všech přítomných v trůnním sále. Král se však jen pousmál a nakázal bestii, aby vystupovala pro jeho pobavení. Když se odmítala podvolit, udeřil ji Žezlem šílenství a nechal jí odvléci do stájí. Karroch se bestii snažil pomoci, staral se o ní dnem i nocí, pouze však oddálil její nevyhnutelnou smrt. Kreatura k němu často promlouvala, a kromě toho že se mezi nimi vytvořilo velmi silné pouto, si Karroch všiml i další věci. Nejen že řeč bestie slyšel, ale brzy byl schopen na ní i odpovídat. A nejen to, skřeky veškeré zvěře se v mžiku proměnily ve srozumitelnou řeč, které Karroch bez problému porozuměl. V noc kdy bestie zemřela, se chlapec rozzuřil. Využil své nově objevené schopnosti a podnítil všechna zvířata k útoku na královský palác. Poslední král Slomu byl ve vším chaosu roztrhán, zatímco chlapec uprchl na hřbetu jelena. Nyní dospělý Karroch o svou schopnost komunikace se zvířaty nepřišel a stal se z něj Beastmaster, válečník spjatý s divokostí přírody.
Beastmaster patří k obtížnějším hrdinům, neboť k jeho úspěšnému zvládnutí potřebujete alespoň základní dovednost micra, tedy ovládání více jednotek najednou. Jeho herní role není nikterak versatilní a měl by vždy zaujmout pozici offlane. Výhodou je pak nízká potřeba předmětů, kdy ke své plné efektivitě potřebuje jen Helm of the Dominator/Overlord. Beastmaster se jako většina offlanerů vyznačuje silnou ranou fází hry a na linkové fázi představuje pro své protihráče velkou obtíž. Jeho primárním úkolem je co nejrychleji akcelerovat hru a prostřednictvím svých dodatečných jednotek tlačit na nepřátelskou bázi. Na rozdíl od ostatních hrdinů, kteří v rychlém ničení struktur vynikají, však dokáže skvěle fungovat i jako iniciátor, tedy hrdina hledající efektivní začátek potyček, a to díky schopnosti Primal Roar. Tou může dopomoci i v potyčkách, odehrávajících se v pozdních fázích hry, proráží totiž imunitu vůči kouzlům.
Wild Axes není pro Beastmastera prioritní schopností a ve většině případů se do ní během linkové fáze nevyplatí investovat ani jeden bodík. Poškození Wild Axes sice pro začátek hry není vůbec malé, ostatní Beastmasterovy schopnosti jsou ale pro linkovou fázi ještě o něco efektivnější. První úroveň Wild Axes navíc nabídne pouhých 80 bodů magického poškození, pokud tedy ihned neplánujete schopnost plně vylepšit, vyplatí se nejprve investovat do Call of the Wild Boar/Hawk a Inner Beast. Sečtení navýšení poškození se navíc aplikují v procentech, což tak jako ve většině případech poukazuje spíše na pozdní fáze hry.
Užitečnou vlastností Wild Axes je možnost ničení stromů. To vám může dopomoci odhalit vaše skryté protivníky, pokud se rozhodnete tlačit na nepřátelské věže. Pro plné využití poškození se musí váš nepřítel nacházet v místě, kde se obě dvě sekyrky střetávají.
Call of the Wild Boar/Hawk jsou Beastmasterovi nejdůležitější schopnosti pro ranou a zároveň pozdní fázi hry, a jako takové by měly být vylepšovány úplně první. Call of the Wild Boar/Hawk mezi sebou sdílí vylepšovací body a nemusíte tedy přemýšlet, kterou ze schopností vylepšit jako první.
Na linkové fázi pomůže zejména Boar, který Beastmasterovi propůjčuje zpomalující útoky na dálku, jenž dokáží od farmy odehnat snad každé carry s útoky na blízko. V pozdějších fázích hry Boar už spíše odpadá, neboť poškození i zpomalení které poskytuje, je v tento čas již zanedbatelné a funguje tedy spíše jako drobný pomocník při tlačení na nepřátelské struktury, či farmení.
Hawk dokáže pomoci v průběhu celé hry. Pro Beastmastera funguje jako jeho osobní warda, ale i teleportační bod, rozhodnete-li se pro koupi Boots of Travel. Jeho neocenitelnou vlastností je také možnost nahlédnout do Roshanova doupěte. Stejně tak jako wardy je i Hawk neviditelný a k jeho odhalení tedy potřebujete Sentry ward, či jinou detekci neviditelných jednotek, jako je Dust of appearance.
Při vyvolávání Beastmasterových jednotek si dávejte bedlivý pozor na jejich zdraví. Boar i Hawk totiž za jejich zabití poskytnou nezanedbatelné množství zlaťáků pro vašeho nepřítele. Pamatujte také na to, že se jedná o jednotky typu creep a jako takové se mohou stát cílem nepříjemných efektů ovlivňující creepy. Mezi ty patří například zvýšená efektivita Paralyzing Cask od Witch Doctora, či Frostbite od Crystal Maiden, nebo ovládnutí jednotek od Enchantress a Chena.
Inner Beast je snadno pochopitelnou pasivní schopností, kterou se vyplatí vylepšovat souběžně s Call of the Wild Boar/Hawk, tak abyste efektivitu svých dodatečných jednotek pro ranou fázi hry ještě o něco zvýšili. V pozdních fázích hry je její efekt zanedbatelný.
Primal Roar je velice užitečnou ultimátní schopností, která Beastmasterovi propůjčuje možnost iniciace, ale také efektivního omráčení do pozdních fázích her, a to díky své průraznosti imunity vůči kouzlům. Schopností tedy můžete hledat efektivní začátek potyčky pro váš tým a nebo naopak zastavit postup silného nepřátelského hrdiny, disponujícího předmětem Black King Bar. Díky navýšení rychlosti pohybu, které vy a vaše jednotky po použití Primal Roar získáte, se navíc jedná o efektivní nástroj získání zabití v raných fázích hry a to i proti hrdinům s útoky na dálku.
Přestože se jedná o schopnost mířenou pouze na jednotný cíl, ovlivňuje její efekt i všechny jednotky stojící poblíž. Kromě snížení rychlosti útoku a pohybu, jsou všechny jednotky posunuté do strany také na krátkou chvíli omráčeny. Pokud si tedy hrdina jako je Enigma postavil proti vaší schopnosti předmět Linken’s Sphere, můžete vyvolávání jeho ultimátní schopnosti Blackhole přerušit i nadále a to zacílením na jednotku stojící poblíž něho.
Aghanim’s Shard není pro Beastmastera vyložená povinnost, jeho zakoupením však získáte poměrně efektivní a nečekaný způsob omráčení. Nevýhodou je v tomto případě samozřejmě potřeba dodatečných micro dovedností a pokud tak v tomto okruhu patříte spíše k začátečníkům, raději Shard zcela vynechejte.
Drums of Slom nejsou vyloženě špatnou schopností, vzhledem k relativně vysoké částce Aghanim’s Scepter se však vyplatí dát přednost spíše jiným předmětům.
Beastmaster je hrdinou silným především v raných fázích hry, jeho primární pozicí je tedy vždy offlane. Díky své silné linkové fázi by se měl primárně starat především sám o sebe a o svou linku. Tu by měl za pomocí Call of the Wild Boar co nejvíce znepříjemnit svému soupeřícímu carry hrdinovi. Pokud proti vám však soupeř zvolil podpůrného hrdinu s efektivními schopnostmi proti creepům, jako je Crystal Maiden, či Enchantress, zvolte raději jiného offlanera. Bez vyhrané linky je totiž Beastmaster pro svůj tým spíše přítěží. Vaše primární cíle by měly zahrnovat zničení soupeřící věže, což vám za pomoci vašich spoluhráčů umožní okupovat a farmit slušnou část nepřátelské džungle, a také zakoupení Helm of the Overlord. V závislosti na dané situaci můžete v tomto případě zcela ignorovat boty a Helm of the Overlord postavit jako váš vůbec první předmět. Teprve až tyto dva cíle splníte, můžete začít uvažovat o opuštění prostoru okolo vedlejší linky a začít doplňovat váš tým tam kde to zrovna potřebují. V ideálním případě byste však předtím měli dokončit alespoň vaše boty, ne-li předmět Blink Dagger.
Během střední fáze hry byste již měli mít dokončenou Helm of the Overlord, která vám umožní ovládnout i ancient creepy. S jejich pomocí získáte ohromnou pushující sílu, která se zvyšuje o to více, jak rychle zvládnete Helm of the Overlord dokončit. Svého ovládnutého creepa tedy posílejte na postranní linky a neustále tlačte nepřátelské vlny creepů k jejich věžím, čímž pro svůj tým získáte mnohem větší prostor na mapě. K těmto účelům se nejvíce hodí ancient creep Black Dragon, jehož schopnost mu umožní plivnout oheň na zem a efektivně tak zničit celou vlnu nepřátelských creepů. Svého creepa si v tomto případě hlídejte ještě více než své ostatní jednotky, za jeho zabití totiž vaši soupeři obdrží nemalou částku 250 zlaťáků. Vzhledem k tomu že předmět poskytuje i větší rychlost pohybu, by však případný úprk před soupeřem neměl býti velkým problémem. Zatímco bude váš společník pushovat, s Beastmasterem se můžete za použití Blink Dagger zaměřit na iniciaci výhodných potyček a hru s týmem. Dodatečné předměty sílu vašeho hrdiny již příliš nezvýší a ve střední fázi hry byste se tedy měli snažit přenést získanou výhodu na vaše spoluhráče.
V ideálním případě byste se s Beastmasterem do pozdních fázích her dostat neměli, pokud však tato situace nastane, nebude se vaše role od střední fáze hry příliš měnit. Váš hrdina sice již nedokáže příliš nabídnout z hlediska poškození, schopnost pushování a také průraznost Primal Roar skrze imunitu vůči kouzlům budou stále efektivními i v pozdních fázích hry. Své předměty zkuste uzpůsobit tak, abyste co nejvíce pomohli svému týmu. Nabízí se tedy především předměty poskytující auru, jakými jsou například Wraith Pact, či Assault Cuirass, pomoci však ale dokáže i nákup Scythe of Vyse.
Zdroj obrázků: dota2.com