Bez sponzorů by se neobešel snad žádný větší esportový turnaj, neboť jeho financování z kapsy pořadatelů by zkrátka nebylo dostatečné. Všudypřítomná reklamní loga se tedy i pro esport stala během relativně krátké doby denním chlebem. O krok dál v tomto směru pokročilo zejména League of Legends, které po svých sponzorech pojmenovává klíčové aspekty své hry. Například technická pauza je spojená s Kit Kat, zatímco úspěšné zabití Barona Nashora odkazuje na Red Bull. Nejnovější partnerství, které navázala severoamerická liga LCS, je ale doposud to nejzajímavější.
Severoamerická liga jakožto první esportová větev scény League of Legends uzavřela partnerství s televizní stanicí. Konkrétně se jedná o HBO, známé především svými seriály Černobyl a Hra o Trůny. Právě nadcházející seriál Rod Draka, jenž se má časově odehrávat před původním Hrou o Trůny, tak bude klíčovým aspektem kolaborační události, kterou si pro své diváky LCS připravilo.
The #LCS joins forces with @hbomax to celebrate the new HBO Original, House of the Dragon!
Read more at: https://t.co/LEWfs3iQIG pic.twitter.com/eCc8bIypKm
— LCS (@LCSOfficial) July 21, 2022
Počínaje 24. červencem, kdy se odehrává 5. hrací týden LCS ligy, se mohou fanoušci těšit na počátek této spolupráce. Na Vyvolávačově Žlebu by se měly objevit blíže neupřesněné dekorace s dračí tematikou a další odkazy na samotný seriál. S počátkem vyřazovací části LCS 20.-21. srpna, kdy bude mít Rod Draka premiéru, pak na midové lince přibydou i prapory se znakem rodu Targaryenů.
Riot Games se nechali slyšet, že se určitě nejedná o poslední spolupráci v podobném měřítku a své budoucí partnery plánují ještě více propojit jak se samotnou hrou, tak i s fanoušky jednotlivých regionů.
Zdroj náhledového obrázku: lolesports.com