logologologologo
  • Novinky
    • Dota 2
    • CS:GO
    • League of Legends
    • Byznys
  • Nadčasové články
    • Komentáře
    • Dota 2 – Hrdinové
  • Esportopedie
  • Videa
  • Partneři
  • O nás
  • Hledáme redaktory
            Žádné výsledky Zobrazit všechny výsledky
            ✕
                      Žádné výsledky Zobrazit všechny výsledky
                      Zprávy z ESPORTU #016 – CS:GO
                      17. 7. 2022
                      OG znovu vylepšují svou CS:GO sestavu
                      17. 7. 2022
                      Ukázat vše

                      Změny v matchmakingu vám mohou protáhnout vyhledávání zápasu na více než hodinu

                      Autor: Obrazkove Radio dne 17. 7. 2022
                      Kategorie
                      • Dota 2
                      • Novinky
                      Tagy
                      • DOTA 2

                      V nedávné aktualizaci služby vývojáři Dota 2 kromě možnosti vzdát se, která je k dispozici po 30. minutě hry všem pětičlenným skupinám, provedli změny v parametrech vyhledávaní zápasů. Informoval o tom zaměstnanec Valve Jeff Hill na Redditu.

                      Jeff Hill zveřejnil své vysvětlení v reakci na příspěvek jednoho z uživatelů. Hráč se svým kamarádem si stěžovali na to, že nemohli najít zápas po 100 minutách vyhledávaní. Vývojář ve své odpovědi poznamenal, že po aktualizaci byl z parametrů vyhledávaní odstraněn časový limit. V minulosti po 20 minutách hra zahájila zápas, i když byl mezi účastníky velký rozdíl v MMR nebo chování. Nyní se systém snaží vybrat co nejvhodnější protivníky a spojence. Z tohoto důvodu může být čekací doba teoreticky natažena do nekonečna.

                      Immortal Queue Times 90 mins? : r/DotA2

                      Podle slov Hilla předchozí systém nevyhovoval hráčům s vysokým MMR. Šlo o to, že jejich vyhledávaní trvalo velmi dlouho a přesto dostali náhodné protivníky a spojence, z čehož byli nešťastní. Hill doporučil hráči, aby buď hledal zápas sám (autor příspěvku vyhledával zápas ve skupině s kamarádem) nebo na jiných než japonských serverech, kde uživatel vyhledával, kde je více uživatelů online.

                      Jeff Hill je prvním z vývojářů Dota 2, který aktivně odpovídá na dotazy fanoušků oblíbené MOBA hry. Využívá k tomu převážně sociální síť Reddit a komunita je mu velmi vděčná.

                      Počet zobrazení: 204
                      Sdílet
                      2
                      Obrazkove Radio
                      Obrazkove Radio

                      Související příspěvky

                      3. 2. 2023

                      Které zápasy 3. týdne LEC se vyplatí sledovat?


                      Číst více
                      3. 2. 2023

                      Kompletní přehled rozdělení CS:GO beden


                      Číst více
                      2. 2. 2023

                      DRX zahráli historicky prvního AP Twitche v LCK


                      Číst více

                      Sledujte naše sociální sítě

                      • YouTube
                      • Instagram
                      • TikTok

                      Nejnovější video

                      • Zprávy z ESPORTU #020 – DOTA 2
                        28. 8. 2022
                      Nejčtenější článek

                      Hráč měsíce - Michał "Nisha" Jankowski

                      Tým měsíce - Team Liquid

                      Reklama

                      Esportio.cz © všechna práva vyhrazena.
                      Zásady ochrany osobních údajů

                      Web vytvořil Oldřich Selner

                      This site is protected by reCAPTCHA and the Google - Privacy Policy and Terms of Service apply.
                      info@esportio.cz