Několik týmů se pokusilo o překonání rekordu, který zněl zabít draka, a to co nejrychleji. Za 24 hodin si korunu nasadily rozličné týmy, nejrychlejší čas přitom zůstává na půl sekundě.
Jako speedrun se rozumí snaha o co nejrychlejší dosažení určeného cíle. Nejčastěji se tak hráči musí dostat za závěrečné titulky či do určité sekce hry. Místo, kde bychom speedrun zrovna nečekali, jsou multiplayerové hry. V těch se můžete pokusit například o nejrychlejší zabití protivníka. Něco podobného nyní zkusili i hráči League of Legends.
Skupinka hráčů se rozhodla, že zabije prvního draka hry, který se objevuje v páté minutě. Úkolem bylo ho zabít co nejrychleji. Po několika pokusech vyvolávači dokázali protivníka skolit za 1,171 sekundy, což ale nebyl výsledek, se kterým se tým spokojil. Díky lepší kombinaci šampionů zahrnující náhodu a správné zahrání, dokázala pětice hráčů draka skolit za 0,485 sekundy.
Po necelých 24 hodinách se ale jiný tým pokusil o překonání a po desítkách pokusů se tak skutečně stalo. Hráči zvolili ještě lepší kombinaci hrdinů a prvního draka skolili po 0,478 sekundách. Vše přitom záleželo na náhodě, protože drak byl zabit v klasickém módu proti jinému týmu. Je tak otázkou, jak dlouho bude trvat, než dojde k pokoření rekordu. Jednoduché to ale mít vyzyvatelé nebudou.
Zdroj náhledového obrázku: leaguefeed.net