Na světě neexistuje žádná dokonalá hra, která by fungovala zcela bezchybně. Tento trend potvrzuje i League of Legends, které je i navzdory stále narůstající popularitě plné menších, či větších chybiček. Jedna z nich, která vyplula na povrch teprve nedávno, ovšem funguje ve prospěch určité skupiny hráčů.
13. března si jeden z uživatelů na Redditu všiml něčeho podivného. V jeho hodnocených zápasech se totiž často objevoval diamantový hráč, přestože on sám dosáhl pouze stříbrné hodnostní kategorie. Něco takového by se pochopitelně nemělo dít, neboť maximální povolený rozestup mezi hráči jsou v hodnocených zápasech pouze dvě hodnostní kategorie. Mnoho hráčů z nižších hodnostních kategorií se tedy začalo obávat, aby ve svých zápasech nepotkávali až příliš silné soupeře.
Po krátké rešerši ostatních uživatelů Redditu se ukázalo, že se obávali právoplatně. Nejnovější aktualizace 13.5 totiž povolený rozestup v hodnostních kategoriích nebere v potaz, pokud hráči započnou hodnocený zápas ve dvojici, přičemž jeden z nich v této sezóně ještě neodehrál kalibrační zápasy. Zmíněný diamantový hráč tedy velice pravděpodobně hrál se svým kamarádem, který v předešlé sezóně dosáhl stříbrné nebo nižší hodnostní kategorie.
Hráčům s vysokým hodnocením tato chybka pochopitelně nikterak nevadí. Prakticky zadarmo mohou vyhrát až deset zápasů a připsat si na svůj účet velkou porci Ligových Bodů, která je může posunout až do mistrovské hodnostní kategorie. Na druhé straně je ale skupinka stříbrných hráčů, kteří naopak takřka garantovaně o své LB přijdou. Riot Games se k celé situaci prozatím nevyjádřili a na opravnou aktualizaci si tak budeme muset nějakou tu dobu počkat.
Zdroj náhledového obrázku: Riot Games